Reklamda Hedef Pazar
Bir reklam planlanmasında reklamı ulaştırmak istediğiniz hedef Pazarın doğru seçilmesi en az reklamın kendisi kadar önemlidir.
Hedef pazara uygun reklam araçlarının seçilmesi ve bu araçlar kullanılırken mesajın en doğru ve etkili şekilde hedef kitleye ulaştırılması fayda ve maliyet açısından dikkate alınması gereken en temel unsurdur.
Hedef pazara uygun reklam araçlarının seçilmesi ve bu araçlar kullanılırken mesajın en doğru ve etkili şekilde hedef kitleye ulaştırılması fayda ve maliyet açısından dikkate alınması gereken en temel unsurdur.
Reklam, genel anlamda bilgilendirmek, inandırmak ve satış sağlamak için kitle iletişim araçlarının kullanıldığı bir mecradır.
Yazının devamını okumak için buraya tıklayarak sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder